sâmbătă, 1 mai 2010

Să oprim războiul politic?

Cine mai este şi Diacov, ăsta?! ..un om care se vrea considerat de stat! Păi el de "stat" doar şi e bun! el e făcut pentru ca să steie şi nimic să nu facă, sau şi mai bine ar fi să "steie" ... la răcoare. Domnilor, am mai scris şi mai scriu, chiar dacă nu am ajuns eu să mă fac jurist aşa cum vroia tata, dar am avut ocazia să mai răsfoiesc, în viaţa mea, Codul Penal al RM (multe lucruri sunt în umbră, din biografia mea :D ) şi acolo (în CP al RM) scrie negru pe alb despre cum se califică şi se pedepsesc ce-i care invocă la, promovează sau susţin separatismul teritorial în Republica Moldova. Sau altfel spus, un mancurt născut în Ujgorod, sau nuştiu pe unde naiba (Kurgan), care toată viaţa lui a fost doar prin fotolii moi şi doar cu fundu în două bărci şi care astăzi este în fruntea ţării Republica Moldova şi culmea, chiar noi l-am ales! vine şi ne spune că el defapt nu vrea ca armata de ocupaţie, rusă, să se retragă de pe teritoriul nostru naţional, suveran şi inalienabil (cel puţin după Constituţie). Oare este ăsta un politician echilibrat? Sau măcar este "ăsta" un politician?
"Şi această ciumă-n lume şi aceste creaturi
Nici ruşine n-au să ieie în smintitele lor guri
Gloria neamului nostru spre-a o face de ocară,
Îndrăznesc ca să rostească pân' şi numele tău... ţară!"

Cam aşa vorbea Eminescu despre asemenea progenituri precum e tovarăşul Diacov. Eu mai am de adăugat doar că, dacă ne-am gândit de 7 ori la 29 iulie , apoi la viitoarele alegeri anticipate, la care "Îşi aruncă pocitura bulbucaţii ochi de broască..." şi care le visează cu ochii deschişi, ar trebui să ne gândim, cel puţin, de 2 ori mai mult, pe cine alegem!!!

1 comentarii:

Andrei Bivol spunea...

Problema cea mai mare a celor ce stau cu fundul in doua luntre (ca Diacov) este ca uneori isi fring testicolele intre ele :D:D:D

Vizitatori

free counters

Accesări

 
www.nFIRME.ro - Promoveaza GRATUIT firmele din Romania si Republica Moldova!