duminică, 4 octombrie 2009

Iubesc Frumuseţea-n Femeie

Iubesc frumuseţea-n femeie.
Când negrul ochilor ei nu-l văd întuneric -
Iubesc în femeie ardoarea.
Şi buza ce stă înmuiată-n otravă
M-atrage cu dorul şi vreau s-o sărut
Căci asta-i femeia din pom ce a rupt
Frumosul păcat ce stă sa îl poarte
Cu sine alaturi şi-n fiece noapte,
Sau fiece zi, sau ceasul sa stee -
Nu-i pasă. Ea vrea sa mi-l dee.

Iubesc in derivă de tot ce-i telur.
A foilor patimi încerc să le fur -
Nu dau din mine - cuvânt cu cuvânt,
Femeia cu sânu-i mă face un sfânt.
Când pânza întinde pe pieptu-i rotund
Din tot ce-i agnostic într-al meu fund
Mai cred ca păcatul e dat de un Zeu,
Căci sânul iubesc în femeie şi-l vreu.
Să stee alături ca cupă, să sorb
Când lene mi-a fi să privesc, ca un orb
Să-l bâjbâi cu buza. Ca strună de liră
Să fie mai tare, mai tare - femeia respiră,
Femeia e vie. Cu coasta-i de diavol ce-i amintită,
În lungi şi eterne scrieri privită
De ochi nesatornici de mijloc viril
Ce poate sa dăruie viaţă.

12 comentarii:

vio spunea...

foarte frumoasa poezia, felicitari :) eu sper ca e scrisa din suflet, nu doar pt a amagi vreo fata :P
putin slefuita si ar fi perfecta. bravo, ma! >:D<

Sergiu Brasoveanu spunea...

;)) Cu o poezie nu doar o singura fata poti amagi, dar chiar mai multe! Cheia succesului e ca sa nu afle ele ca aceeasi poezie o zici la mai multe :D
merci frumos! >:D<

Anonim spunea...

minunat poem..
esti bravo si te admir!

Sergiu Brasoveanu spunea...

Multumesc frumos!

Anonim spunea...

Sergiu...tu stii parerea mea.
Continut bun, slefuire care se impune ;).

Sergiu Brasoveanu spunea...

mie nu-mi place tot ce are iz de fard! pentru mine e frumos , totul ce e brut! ....chiar si o piatra de diamant devine banala dupa ce treceprin maina juvaierului!
Oricum mc! Apreciez parerea ta!

indigo spunea...

"Iar tu in stapana si dulcea mirare
Te cauti adanc si raspunzi la pacat,
Femeia te poarta, te-ascunde in straie
Si gandul tau zboara in ochii ei, beat"...din Ardeal vine vorba asta:P,

Sergiu Brasoveanu spunea...

Traiasca si-nfloreasca Moldova, Ardealul si Tara Romaneasca! Sunt mult prea frumosi oamenii acestei tari si cultura lor!

Mariana S.(eu am văzut că ţi-au mai comentat sub acest nume...aşa că să mă recunoşti!) spunea...

citind poezia ta mă mândresc să fiu femeie!!! nu numai drăguţ eşti tu...poet mă'...poet!!! bravo!

Sergiu Brasoveanu spunea...

;;) mai mult sau mai putin dragut si poet! Ma stradui eu sa intruchipez ambele calitati, dar nustiu pe cat mi se primeste :">

Andrei Bivol spunea...

Orice forma de manifestare artistica este opinia si modul personal de a se exprima a artistului, si eu cred si sunt sigur de faptul ca tot ce e brut e original iar tot cei prelucrat minutios devine o banalitate.......
Felicitari Sergiu !!!

Sergiu Brasoveanu spunea...

Multumesc mult-mult, Andrei!!!

Vizitatori

free counters

Accesări

 
www.nFIRME.ro - Promoveaza GRATUIT firmele din Romania si Republica Moldova!