sâmbătă, 22 august 2009

Fetita cu Panglica "Tricolor" 2


Astazi am fost in magazinul de "chestiute" nationale moldovenesti (romanesti) din centrul Chisinaului si mi-am mai cumparat lenta tricolora. Am esit din magazin, bine dispus de discutia unor englezi care erau si ei in magazin si se uitau la hainutele noastre brodate cu floricele. Cu zanbetul pe buze, am asteptat ca semaforul din fata magazinului "Gemeni" sa se faca verde si am inceput a traversa strada. Nu am ajuns bine pe partea cealalta cand am ramas cu gura cascata, vazand o mama cu fetita de vro' 2-3 ani, care avea la manuta legata o panglica tricolora, in culore ALB, ALBASTRA, ROSIE!!! Am ramas ca stupefiat si prostit, in mijlocul drumului privind in urma femeiei care cu un zambet foarte larg, isi ducea fetita de mana.
Am increcat sa ma dau cu presupusul ce poate sa insemne acest lucru si am plecat incet prin scuarul catedralei catre locul unde eu de regula urc la 103 ca sa ajung acasa.
Acasa ma astepta curatenie generala, covoare de scuturat, flori de spalat etc. etc. etc. Uitasem de neplacutul incident din centrul orasului. Cand, adineaori, privind "Strilie ProTv" si razand de declaratiile aberante ale lui Misin si mirandu-ma de tupeismul militienilor si vamesilor din tara asta, am ramas iar cu gura cascata cand am auzit ca "tinerii rusi au facut azi o manifestatie cerand sa nu li se lezeze drepturile de minoritate nationala si a li se respecta limba! Actiunea a avut ca parte componenta impartirea catre trecatori a lentilor tricilore cu culorile drapelului de stat al Rusie." (si al transnistriei, de nu demult!).
Pai cum se numeste asta, fratilor?! Inseamna ca ei cer sa nu li se incalce drepturile lor, promovand drapele straine pe teritoriul nostru national?! Asa drepturi cer ei? Ca sa poata liber sa iubeasca mama Rusie de aici, din "solnechnaia Moldavia" ?!
Stit care e culmea??? Am lasat sa v-o zic la urma! Ca doamna care ducea fetita de mana si zambea (cu dinti) foarte fericita, vorbea romana! Adica era o oaie din turma noastra! Haideti cu totii sa facem odata tare: Bbeeeee!

5 comentarii:

alraman spunea...

ce dracu inseamna "lenta"? :)

Anonim spunea...

@alarman:
lenta e panglica, puteai sa te prinzi ca a folosit te cateva ori pabglica tricolor si apoi lenta tricolor. NU e problema oricum.

@sergiu atentie la greseli:)

Sergiu Brasoveanu spunea...

..Iarasi Tudor si Angy?! :D

LÉNTĂ, lente, s.f. Panglică de mătase pe care o poartă regii, demnitarii, cei decorați etc (sursa: dexonline.ro)

Andrei spunea...

Să ști prietene că și pe mine m-ai corupt în sensul bun al cuvântului cu panglica, pe mine m-ai corupt cu primul articol ,,Fetița cu panglica tricolor", de acuma nu mai dau jos panglica de la mână, numa după ce se uzează și trebu să pun alta...

Bravo

Sergiu Brasoveanu spunea...

:) Ma bucur sa aud asta! Sa ai succese si sa ne auzim de bine!

Ne mandrim cu tricolorul!

Vizitatori

free counters

Accesări

 
www.nFIRME.ro - Promoveaza GRATUIT firmele din Romania si Republica Moldova!