vineri, 26 noiembrie 2010

Mai ţineţi minte: "Refuz, Rezist, sunt Anti-comunist!"?


Au trecut timpurile când votam împotrivă. Au venit timpuri când trebuie să votăm pentru. Votând pentru, trebuie să ne asumăm responsabiitatea că votul nostru va contribui la creşterea economică şi bunăstarea populaţiei R. Moldova; va contribui la aşezarea noastră, ca ţară, la locul bine meritat printre ţările europene; va contribui la readucerea mândriei pe feţele cetăţenilor noştri; va contribui la ridicarea frunţilor aplecate ale fraţilor şi părinţilor care au împânzit Europa şi Rusia.
Fraţilor, haideţi să ne mobilizăm, să mobilizăm şi rudele, apropiaţii, prietenii... pe toţi, să iasă la vot!
Am rezistat în faţa comunismului în aprilie şi iulie 2009, a rămas să facem un ultim efort ca să îngropăm definitiv acest cancer, care ne manâncă de 70 de ani, deja.
Mergem duminică cu toţii la urnele de vot, votăm (eu Partidul Liberal, voi) partidul care vă reprezintă cel mai bine, dintre acelea care nu sunt compromise cu virusul comunist, dintre acelea ale căror membri nu au fost parte a PCRM şi care nu au fost în cârdăşie cu călăii din PCRM. Mergem şi alegem să ducem schimbarea, pe care am început-o anul trecut, la bun sfârşit. Indiferent cât de îndepărtat nu ar părea acum acest sfârşit... schimbarea începută, trebuie continuată în numele copiilor noştri, care nu mai vrem să moară luptând pentru aceleaşi cauze pentru care au murit fraţii noştri!
Sper ca luni, 29 noiembrie 2010, să ne putem vedea pe străzile oraşelor şi satelor noastre şi cu inimă plină să ne urăm Bună Ziua! Sper să fie cu adevărat o Zi Bună!

Aşa să ne ajute Dumnezeu!

8 comentarii:

Anonim spunea...

Corecteaza tricolorul, ordine culorilor!

Anonim spunea...

Tu faci agitatie pentru PL. IN articolul tau sta evident ascunsa agitatia pentru PL. Trebuie urgent sa scriu o contestatie la CEC pe blogul tau.

Sergiu Brasoveanu spunea...

:))))) Eu nu fac agitatie ascunsa! Eu am spus clar, ca eu votez PL! Eu fac agitatie deschisa!

ion. spunea...

D. Brasoveanu, ce spuneti despre procentul partidului dvs ? Bine? Rau ?

Sergiu Brasoveanu spunea...

:)) procentul "partidului meu"??? Eu nu am un partid, din pacate. Sa fi avut un partid, aveam un site pe un portal care e cu plata :D
Despre rezultatul PL-ului (partidul, in ale carui principii eu ma regasesc).... nu e tocmai cel mai bun. Dar daca luam in calcul ca laalegeri au participat MAE si PNL, ai carui votanti sunt simpatizanti PL, a mai aparut Gabi Stati, care a luat 0,5% care in mare parte tot sunt de la PL... cred ca PL si-a pastrat nucleul sau de votanti, care constituie grosul intelectualitatii basarabene. In cadrul campaniei au fost propuneri de la diversi afaceristi (presedinti de raioane.. etc.) care promiteau cate 20% din voturile din raion, daca intra pe lista partidului.. etc. Dar au fost refuzati, petnru ca la PL nu se accepta compromise cu oameni compromisi si nu se mizeaza niciodata pe umflari ale raitingului ca un balon de sapun. Sper ca odata cu trecerea anilor, odata cu ingrosarea paturii intelectualilor romani-basarabeni, sa creasca si nr de votanti ai PL-ului constant.

voi, ce credeti?

ion. spunea...

Poate ca m-am exprimat gresit cand am zis "al dvs", era binenteles vb despre partidul ales.

Eu nu imi permit sa fac aprecieri pt ca nu sunt din RM, dar general vorbind daca un partid e capabil sa accepte ca e mai bine sa fie mai mic, dar curat si agil decat mai mare dar mai compromis, atunci pe termen lung va castiga.

ps: un .com sau .eu e 15$/an. .ro inca se vinde "one-time-fee"(plata odata). Hostingul se gaseste gratuit pe toate drumurile. Email me daca aveti nevoie.

Sergiu Brasoveanu spunea...

Va Multumesc frumos pentru info referitor la portal!
Daca e sa revenim la partide.. si eu cred ca pe termen lung PL-ul ar trebui sa devina partidul cu cel mai mare numar de votanti, pentru ca rerezinta interesul national al majoritatii populatiei Basarabiei. Necunoscuta in aceasta ecuatie este timpul. Nu se cunoaste cat de lung va fi acest "termen" :)

Felicitari cu Ziua Nationala!

ion spunea...

Cred ca inteleg rationamentul dvs legat de termenul lung, dar orice partid, irelevant de idealurile asumate, daca devine corupt (sau perceput ca,corupt) atunci scade in sondaje. In special partidele care se adreseaza paturilor educate, mobile. Fiecare partid e fortat la alte standarde, alte reguli si rigori decat celelalte.

La multi ani!

Vizitatori

free counters

Accesări

 
www.nFIRME.ro - Promoveaza GRATUIT firmele din Romania si Republica Moldova!