luni, 8 februarie 2010

Cu ce vă pot ajuta?


Toată lumea este înebunită de facebook în ultimul timp. Trebuie să recunosc că şi eu sunt un împătimit al acestei reţele sociale. Şi ca să nu mai apară semne de intrebare pentru neştiutori şi nedumeriţi încă, vreau să le zic din start ca odnoklassniki.ru este PRIMITIV, în comparaţie cu facebook.com. Plus că eu nu pot să înţeleg pe acei care se "luptă" pentru limba română şi drepturile românilor făcând discuţii pe un site rusesc, prin aceasta încurajând şi promovând un brand rusesc.
Dar despre altceva vroiam să vorbesc. Vroiam să zic că am citit un comentariu pe unimedia care chema lumea la o acţiune. Deşi nici pe departe nu se reinventa roata în "chemarea" aceasta totuşi avea ceva deosebit.
"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!APEL LA TOTI BASARABENII !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Actiunea: "...Cu ce va pot ajuta,EU inteleg DOAR in ROMANA..."

(atunci cind va adresati cuiva si el va raspunde in alta limba, decit Romana)

Rog, sa va alaturati la ACEST APEL si sa incepeti aceasta MISCARE p-u promovarea limbii ROMANE in Rep. Moldova. Ma adresez tuturor carora nu le este INDIFERENT de soarta LIMBII NOASTRE MATERNE.

EU nu fac acest lucru din dispret fata de alte nationalitati,dar care din START nu NE respecta si NU VORBESC LIMBA NOASTRA MATERNA la NOI in TARA, unde majoritatea sunt MOLDOVENI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PS: Va rog sa postati acest APEL pretutindeni si sa transmiteti la toti prietenii vostri.

EU AM INCEPUT ----- DAR TU FACI CEVA IN PLUS P-U LIMBA NOASTRA?!!!!!!!!!!!!! "

...observaţi?! Nu mai este chemarea la agresiune şi chemarea la ignorare a celor care ne vorbesc în altă limbă la noi în ţară (de cele mai multe ori în limba ocupantului). Dar este o chemare la un raspuns politicos şi chiar drăguţ, aş zice eu. Ar fi urât din partea "alolingvului", care cunoaşte limba română, mai mutl ca sigur, să nu răspundă cu politeţe unei asemenea chemări prietenoase şi frăţeşti la un dialog constructiv în limba care o cunoştem amândoi şi care este la ea acasă în Moldova.
De ce am început cu facebooku' ? Pentru că am făcut acolo un grup de discuţii unde îi chemăm pe cei interesaţi de această acţiune să vină cu idei şi propuneri pentru a o implimenta în practică cât mai util.
Aşadar, chiar dacă încă nu aveţi profile pe facebook.com merită să vă faceţi unul măcar pentru a adera la acest grup. Nu vă uitaţi la toate prostiile şi dezinformaţiile care apar în presă despre acest site. Dacă eşti sigur de personalitatea ta şi îţî simţi bine capul pe umeri, atunci liber îţî poţi face un account şi apeşi "join" la grupul nostru. Nu vă temeţi, pentru asta soţia nu o să vă lase! Dar ve-ţi face un pas pentru limba noastră la noi acasă!
P.S. Nu sunt plătit de facebook pentru reclamă! aş mai vrea eu aşa ceva! :D

0 comentarii:

Vizitatori

free counters

Accesări

 
www.nFIRME.ro - Promoveaza GRATUIT firmele din Romania si Republica Moldova!