joi, 19 noiembrie 2009

La Mulţi Ani!

Cu toţii greşim în viaţă. De aceea şi suntem oameni, ca să avem dreptul la greşeli şi la blagoslovirea Dumnezeiască. Greşelile ne sunt iertabile mai ales în momente de grea cumpănă, când toate mijloacele sunt bune pentru a ieşi cu fruntea sus întru binele tău şi al poporului tău , dacă nu te-a ferit Dumnezeu Sfântul şi ai ajuns preşedinte de ţară.
Vroiam să fac din acest articol un mesaj de felicitare pentru preşedintele Republicii Moldova cu ocazia aniversării zilei sale de naştere, dar mi-am adus aminte că eu sunt supărat pe dânsul pentru politica dusă, care este diferită de aceea la care mă aşteptam în timpul campaniei electorale. Şi am căutat o justificare faptului că eu totuşi vreau sa scriu de bine despre doumnul preşedinte, chiar dacă în ultimul timp am mai mare tendinţă de al critica. O justificare pentru el, care e nevoit să se conformeze de multe ori realităţilor şi cerinţelor, poate în dezacord cu părerea personală, doar ca să fie şi „Lupul (interpretaţi cum vreţi :D) sătul şi Oaia (Moldova) întreagă”. Dar trebuie să înţeleagă şi dumnealui că fără criticile noastre multe nu ar merge strună din cauza posibilii delasări a funcţionarilor.
Nu mi-a fost prea greu să găsesc justificari. Este totuşi, domnul preşedinte, cel mai bun conducător pe care l-au avut românii basarabeni, încadraţi în graniţele R.M actuale, de la Dimitrie Cantemir încoace. Cel mai brav, onest, cinstit, simplu şi laudele pot continua. Totuşi este unul din puţinii oameni care nu şi-au pătat mâna cu sângele românilor deportaţi, prin aliere cu criminalii, totuşi este omul care spune de cele mai mult eori lucrurilor pe nume, chiar dacă acest adevăr place doar poporului dar nu şi politicienilor meschini şi vicelni.
La Mulţi Ani, Domnule Preşedinte! Multe realizări mari înainte! Mulţi prieteni adevăraţi în jur! Şi fie ca cele mai–cele mai adânc ascunse vise din inima dumneavoastră să se împlinească!

4 comentarii:

Mariana S. spunea...

Mulţi ani!!! N-am ştiut...(spre ruşinea mea)!

Anonim spunea...

Ai greseli gramaticale! Imi dau seama ca esti grabit, dar asta supara, nu e placut atunci cand citesti.
toate bune,
Valentin

Nicky spunea...

Pe de o parte il alauzi..pe de alta il critci....revino-ti, Sergiule!!! Tot din miina lui ciugulesti!!! Rusine pt tine!!!

Sergiu Brasoveanu spunea...

..din maina cui ciugulesc?! Niky, despre ce vb tu aici?!
Iar referitor la critica, intre noi fie vorba, critica este mama progresului!!! ;)

Vizitatori

free counters

Accesări

 
www.nFIRME.ro - Promoveaza GRATUIT firmele din Romania si Republica Moldova!