duminică, 26 iulie 2009

Surpriza ce m-a lasat cu gura cascata!



Cele mai marcante intamplari din viata mea se intapla seara cand vin acasa, dupa cum se observa din ultimele doua poostari din saracutul meu blog.
Azi, am reusit sa aratam filmele, desi ne-a alungat un vantulet de furtuna. Am ajuns mai devreme ca de obicei acasa. Am intrat si fratele mai mare ma intampina cu un strgat revoltator la mine, ce m-a facut sa ma sperii ca am facut ceva! De fapt era vorba depsre o plianta pe care a gasit-o in cutia postala unde este editat un mesaj comun al liderilor partidelor politice PCRM si PD! Redau mai jos textul complet al acestei adresari:

"Apel catre patriotii Republicii Moldova!

Compatrioti! La 209 iulie, Patria noastra este in primejdie. Dusmanii statalitatii de toate culorile incearca sa puna maina pe putere si sa inchine Moldova strainilor. Au ramas zile numarate, ore numarate si noi, patriotii acestei tari, n-avem dreptul sa cedam puterea celor care nu au nimic sfant si se gandesc numai la imbogatire.
Chiar daca astazi suntem in partide diferite, ne leaga responsabilitatea comuna pentru destinul tarii si al poporului. Adversarii nostri, nu propun solutii, ei doresc doar inlaturarea adevaratilor patrioti de la putere si parazitarea pe spatele poporului.
Noi, cei care am guvernat tara timp de 8 ani am demonstrat ca suntem capabili de a asigura stabilitate, a garanta pensii si salarii si pacea interetnica.
Am propus oprirea razboiului politic, pentru a mentine situatia politica din tara. Dar, din pacate, nu ai cu cine discuta aceste probleme de importanta majora pentru destinele tarii. De aceea va indemnam sa oferiti Partidului Comunistilor din Republica Moldova si Partidului Democrat sansa de a guverna aceasta tara in continuare.
In aceste clipe de importanta istorica va chemam sa ne unim randurile in jurul a doua partide patriotice: Partidul Comunistilor si Partidul Democrat, formatiuni care vor oferi solutii si vor conduce tara la noi realizari. Toti cei care am stiut sa ne aparam idealurile in 2001, 2005 si in aprilie 2009 s-o facem cu aceeasi abnegatie si jertfire de sine si la 29 iulie.

Sa oprim razboiul politic! Sa ne aparam Patria!"

Mai jos sunt semnaturile lui Vladimir Voronin si Marian Lupu. Iar in antetul acestei hartiute este o imagine cu cei doi lideri politici.

Am ramas pt o clipa ca prostit, intrebandu-ma ce poate sa insemne acest lucru, in timp ce fratele meu se vaeta ca v-a perde pariul cu sefa lui, precum ca Lupu nu v-a fi nici pe locul 3 la anticipate. L-am sunat pe Sergiu Boghean, presedintele OTPL si i-am zis noutatea. Pentru prima oara am auzit glasul acelui om pe un ton putin deviat de la calm! Mi-a zis sa aduc maine la 06:00 foita la sediu, sa o citeasca! (nu exagerez, maine la 05:30 trebuie sa fiu deja la sediu PL!) Apoi l-am sunat pe domnul Mihai Ghimpu, care foarte linistit mi-a spus ca stie de aceste pliante ca le-a vazut deja si crede ca sunt pentru a (dez)informa populatia si a arata fata adevarata a Lupului.
Aceasta intamplare nu m-a putut lasa rece si am hotarat sa o zic tutror celor care se intereseaza de soarta poporului provenit de la oaie! Cel mai original popor din lume! Stiti ce mi-ai fulgerat prin cap? Ca poate noi suntem natiunea ariana pe acest glob, daca toti ceilalti au provenit de la maimute iar noi de la Miorite?! Sau poate, tot din aceiasi cauza, suntem natiunea cea mai aeriana?!

0 comentarii:

Vizitatori

free counters

Accesări

 
www.nFIRME.ro - Promoveaza GRATUIT firmele din Romania si Republica Moldova!