vineri, 24 iulie 2009

Fetita cu Panglica Tricolor


Aseara cand veneam acasa dupa incercarea nereusita de proectare a filmului anticomunist in parc si in general, dupa o zi foarte proasta, am urcat in maxi-taxi si acolo era o fata foarte draguta! Am devenit deodata fericit cand am vazut pe incheietura mainutei ei mici o panglica tricolora! Radiam de fericire! Vroiam sa-i zic ceva, dar nu stiam ce. Regretam ca niciodata ca nu am pe mine nimic ce ar face-o sa observe ca sunt si eu partas al cauzei, ca sunt si eu unul din sustinatorii romanitatii pe acest meleag uitat de Dumnezeu!
Pana la urma mi-am amintit ca am in buzunarul pantalonilor niste aptibilduri cu "BPR"! Am scos unul si i l-am intins. Ochii iau sclipit de fericire si cu o privire induiosata mi-a zis "multumesc"! Eu ca cel mai mare ratat am zambit doar fara sa zic nimic, de parca inghitisem cuvintele. M-am dus putin mai in spate si m-am asezat pe scaun, privind cum ea netezeste pe genunchi foita subtire unde era desenata harta unei tari imaginare si inscriptia sfanta "Basarabia Pamant Romanesc"!
Am ajuns acasa satisfacut de sine si cu placutul gand ca "suntem" totusi multi! Dar a fost deajuns sa accesez internetul si sa-i zic de aceasta intamplare primului om ca sa-mi spulbere toate iluziile!
Fetita este o bine cunoscuta aparatoare a cauzei, printre prietenii mei! Acest lucru m-a dus la gandul cat de mica e lumea "noastra"! Suntem mult prea putini! Intratat de putini, incat intalnindu-ne pe strada pentru prima oara ne recunoastem!

10 comentarii:

Angela Grămadă spunea...

Multa bafta! Esti in blogrollul meu!

Sergiu Brasoveanu spunea...

merci frumos Angy!

Anonim spunea...

Stiu de intalnirea aceasta... Mi-a povestit Mariana...

Succese!

lora spunea...

ei baietzelu ... mi se pare sau tu te-ai indragostit ???)))

Sergiu Brasoveanu spunea...

Hei, fetito, eu as putea spune multe despre dragoste! Dar daca m-am indragostit....nu cred ca cineva isi da seama de acest lucru imediat ce s-a intamplat... : No answer :P

Andrei spunea...

Frumosă întâmplare, frumos articol,mi-a crescut inima chiar și mie când am l-am citit, se vede că e scris din suflet..
Baftă, numai bine :)

Sergiu Brasoveanu spunea...

:) Merci foarte frumos!

Mariana spunea...

Suntem multi! Tricolorul ne este tatuat in suflet! BPR!

marcela spunea...

uaaa....ci nice.... :X sper sa iasa ceva frumos din chestia asta..care sa va uneasca..nu doar prin cauza ptr care luptatsi :X

Sergiu Brasoveanu spunea...

Marcela, de ce vb la persoana a doua?! :O

Vizitatori

free counters

Accesări

 
www.nFIRME.ro - Promoveaza GRATUIT firmele din Romania si Republica Moldova!